رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دروازه بان رئال مادرید در صحبت هایی درمورد شرایط کنونی تیمش صحبت کرد و از آقای خاص به حمایت پرداخت

Iker Casillas
 

- ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید در گفتگو با رسانه های خبری بعد از تساوی تیمش مقابل اسپانیول اعلام کرد که بازیکنان رئال از مربی تیمشان حمایت می کنند و گفت:« بدون هیچ تردیدی ازمورینیو حمایت می کنیم.»

کاسیاس در میکسد زون به خبرنگاران گفت:« جوی که در آن قرار داریم، جو خوبی نیست. ما دزسه بازی اخیر مقابل وایادولید، سلتاویگو و اسپانیول شش گل دریافت کردیم. همه ما در این رابطه مقصریم و نباید فقط دروازه بان و مدافعان را مقصر دانست. در ضربات ایستگاهی، این فقط دروازه بان و 4 مدافع تیم نیستند که باید از دروازه محافظت کنند و همه ما به دفاع می پردازیم. بعد از تساوی مقابل اسپانیول همه ما ضربه خوردیم ولی از روز دوشنبه تلاش می کنیم تا برای کمتر کردن فاصله ، انرژی بگیریم. رقابت در لالیگا خیلی سخت و دشوار است. مایکشنبه شب یک گام غیر مطمئن به سمت عقب برداشتیم ؛ ولی واقعا ضربه خوردیم و ناراحتیم. ما می خواستیم سه امتیاز بازی را مال خود کنیم و منتظر بمانیم ولی گل خوردیم و به اسپانیول اجازه دادیم تا از بی دقتی ما در ضربه ایستگاهی نهایت بهره را ببرد. این اتفاقی است که پیش از این هم بارها چوبش را خورده بودیم ولی هنوز هم به خودمان نیامده ایم.»

 

کاسیاس از هواداران رئال عذرخواهی کرد و اعلام نمود که هوادارانی که به نشانه اعتراض در جریان دقایقی از بازی سوت می زدند را درک می کند:« من خشم هواداران را درک می کنم. آنها ناراحت و دل شکسته به خانه بازگشتند. مقصر اصلی ما، بازیکنانی هستیم که در زمین چمن حضور داریم؛ چون این ما هستیم که نمی توانیم اوضاع را به خوبی پیش ببریم. باید به حرکت دراین مسیر ادامه داد و تسلیم نشد. در حال حاضر ما همه ناراحت و غصه دار هستیم و بعد از از دست رفتن دو امتیاز در بازی برنابئو، لحظات شادی را پشت سرنمی گذاریم. می خواستیم فاصله امتیازات را کم کنیم ولی آن کارهایی که باید را انجام ندادیم.»

کاپیتان مادریدی ها نمی داند که رئال امسال با رئال فصل پیش چه فرقی کرده. کهکشانی ها فصل گذشته با رکوردشکنی در زمینه کسب امتیازات و گلزنی به قهرمانی رسیدند و حالا برای کاهش فاصله 13 امتیازی با بارسای صدرنشین تلاش می کنند:« اصلا بحث کمبود انگیزه نیست. در برخی بازیها بهتر هستیم و دربرخی بازیها بدتر. ما موقعیت های مسلمی برای گلزنی داشتیم ولی از نظر تدافعی بعضی وقتها گیج هستیم. بحث بدشانسی هم نیست ولی اوضاع مثل فصل قبل خوب پیش نمی رود. می بینید که حریفان برنامه ریزی دقیقی انجام می دهند و باید مثل آنها مبارزه کنیم و بجنگیم. چه در برنابئو و چه در بازیهای خارج از خانه.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ] [ 19:2 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید